Curs valutar Comerţbank S.A. in Moldova
Filiala № 1 |
Agenţia nr.1, a Filialei nr.1 |
Agentia nr.2 a Filialei nr. 1 |
Agentia nr.3 a Filialei nr. 1 |
Agentia nr.4 a Filialei nr. 1 |
Agenţia nr.5, a Filialei nr.1 |
Agenţia nr.6, a Filialei nr.1 |
Filiala № 2 |
La moment COMERŢBANK este o bancă modernă de nivel european, cu management şi servicii de înaltă calitate, care oferă clienţilor un sprijin financiar sigur şi complex.
COMERŢBANK oferă un spectru larg de servicii bancare şi financiare în Republica Moldova. Orientarea principală a băncii constă în deservirea businessului corporativ. Banca aspiră la colaborare cu companii, care sunt orientate spre o dezvoltare plină de succes, cu proprietarii şi cu managerii acestora, care sunt responsabili social şi financiar, îşi respectă ireproşabil obligaţiile sale şi cerinţele legislaţiei. Printre clienţii băncii sunt reprezentanţi din diferite domenii de activitate: precum întreprinderile industriale, de investiţii, farmaceutice, agricole şi întreprinderile comerciale.
În ultimii ani, COMERŢBANK lucrează în mod activ şi cu persoanele fizice. Pe parcursul anilor 2008-2010, banca a deschis trei reprezentanţe în Chişinău şi una în Bălţi. În mod regulat se desfăşoară activitatea de extindere geografică a sistemelor de transferuri internaţionale. Banca îşi extinde cooperarea cu partenerii străini. Prezenţa unor relaţii de corespondenţă cu băncile din străinătate, permite efectuarea operativă şi calitativă a plăţilor internaţionale pentru clienţii băncii. În anul 2010 banca a lansat o nouă linie de depozit cu denumirea Vernisaj în care sunt prezentate 5 tipuri de deposit, care au o paletă largă de condiţii favorabile ce a permis de a majora volumul depozitelor în patru ori. Oportunităţile de creştere constantă a COMERŢBANK sunt bazate pe strategia de dezvoltare a băncii, adoptată de către acţionari, care în ultimii 6 ani îşi direcţionează profitul spre dezvoltarea şi îmbunătăţirea băncii.
Eficacitatea activităţii Băncii se realizează, în primul rând, datorită managementului competitiv şi personalului înalt calificat. Îmbunătăţirea echipamentului tehnic al Băncii, dezvoltarea noilor tehnologii informaţionale, permite în mod semnificativ extinderea spectrului larg de servicii propuse şi efectuarea deservirii clienţilor la un nivel înalt. Ca urmare, îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor şi optimizarea tehnologiilor şi proceselor de afaceri interne, oferă băncii perspective clare de dezvoltare şi succes.
20 de ani de experienţă de lucru, permit băncii să privească cu încredere spre viitor. Banca acordă o atenţie deosebită pentru fiabilitate şi siguranţă. Astfel, proporţia creditelor neperformante în portofoliul total al creditelor băncii au constituit numai 2,61% (pe întregul sistem conform rezultatelor anului 2010 acest indicator a fost la nivelul de 13,33%). Totodată, prioritatea COMERŢBANK constă în asigurarea bunăstării financiare a fiecărui client.